Sluta inte bli förvånad

Dehär är inget tecken på att jag kommer börja blogga än lr igen,
ialf inte i den här bloggen eller jo men behöver göra om hela fadderullan
isånna fall & bara så alla vet så suger jag på sånt ´ I sucks at computers.
så som sagt, sluta inte bli förvånad av mina handlingar & om jag inte
kommer blogga på sådär hundra år igen..

Men sitter hemma just nu på min typ sådära 6e lediga dagen irad, 5 dagar
har spenderats med en massa sällskap åh en hel del alkoholintag lär jag erkänna!!
ajjabajja, men vem fan bryr sig? Så länge man har roligt, vilket jag nu har lärt mig
att endast koncentrera mig på ist för allt de dåliga som får en att må kattskit.
aja till de jag vela få ur mig var väll att jag sitter upp&ner efter inte en så fullt
händelserik dag trotts att jag nu varit vaken i över ett dygn. Kunde inte sova inatt
så gav upp vid ca kl. 5 imorse så har tvättat, plockat, donat åh sen varit åh
handlat med Janita (: sedär en liten smilegubbe i hela inlägget! weiihoOo.
Kände bara att jag var tvungen att blogga, sjukt rastlös, känner mig trött men kan
inte sova åh de finns nada att göra åh heller ingen att umgås med [?] så här
sitter jag åh baddar såren med salt & lyssnar på Infected Mushroom för tillfället
åh har ingen aning om vad jag ska göra, vad jag vill göra de vet jag för det är
en himlans mkt just nu!!

Nu hoppas jag åh ber att min högsta önskan just nu blir till verklighet!!!!!!!!!
(& fråga inte ens, för jag kommer inte svara på frågan ialf. . oavsett)

PEACE ´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0